1403-01-31 17:30
129
0
89652
خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا:

هیمنه اسرائیل با عملیات «وعده صادق» فرو ریخت

خطیب جمعه شهرستان آق‌قلا با اشاره به تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان گفت: هیمنه نظامی اسرائیل با عملیات «وعده صادق» فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: پدر و مادر که مذهبی هستند به هر قیمتی می‌خواهند فرزند آنها هم مذهبی باشد نتیجه این زور و اجبار تنفر و دین‌گریزی فرزند می‌شود این رویکرد فرزند به خاطر تفکر و اندیشه نیست بلکه در واقع واکنش دفاعی و اعتراض فرزند در برابر زورگویی پدر و مادر است.

به گفته وی: حماسه وعده صادق؛ تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان است، هیمنه نظامی اسرائیل با عملیات «وعده صادق» فرو ریخت و این برای رژیم بی‌ریشه، یعنی مرگ چیزی که تو عملیات وعده صادق مورد توجه است نوع و شرافت ایران در پاسخ بود.

حسینی خاطرنشان کرد: اعلام رسمی و شروع عملیات با پهباد به جای موشک برای پناه گرفتن نزدن نقاط مسکونی و بیمارستان و مدارس و. . یعنی قدرت داشتن در راستای دفاع مشروع در عین شرافت و مردانگی بله همه می‌دانند که رهبر معظم انقلاب مردی قدرتمند است.

وی افزود: این یکی از پازل‌های نظم نوین جهانی است البته با این قید که در نظم جدید، به هیچ وجه جایی برای اسرائیل نیست؛ چرا که امامین انقلاب اراده کرده‌اند اسرائیل نباشد. آنچه امامین انقلاب اراده کند، قطعا عملی خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان آق قلا در پایان گفت: تقویت و توسعه بخش مسکن روستایی باعث بهبود ارتقای کیفیت زندگی، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه روستا و تنوع بخشیدن به اقتصاد روستا، افزایش درآمدها و کاهش فقر و در نتیجه محرومیت زدایی شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.